Thursday, November 3, 2011

FASYEN JEPUN (18SX)

Ini adalah pakaian atau pun fesyen di Jepun, haaa kalau kat Malaysia Amacam bole pakai tak. hahahahah. memang tak boleh punyer... ekekekeke ...






Ade Aku Kesah?

13 comments:

adeh..nasib muntut tu lawa..ahahah

tak ada seninya berfesyen cm ni...mcm bontot monyet plak...

ade ke sengal pakai mcm 2..
fashion la sgt.. klaka de laa.. hahaha

Hahah . Jebon . Bkan lawa sgt pungkoq 2 . Stg aq hiqis pungkoq 2 bg mkn anjing bqu taw . Boge tequih snang cita . Hehe . Peace (Y)

FESYEN SENANG NAK G BERAK NH...HUHU

nak kentut x perlu tapis2...buang je..baru tahu baunye

macam babun pun ade aku tengok...

benda tu mmg dh jd kebiasaan rakyat Jepun, jd diaorg dh x heran pun... kta ni jer yg rsa pelik, pd diaorg dh mcm rutin harian tgk benda2 cam tu....

kah2 ..bgs xpaya pakai bju..

Weh???? ini fesyen ke Pasen? <--- (pesakit)

Post a Comment