Friday, December 23, 2011

GAY DI MALAYSIA MENCECAH 5 ANGKA




30 000 GAY dalam kalangan orang MELAYU di MALAYSIA???? YA ALLAH…sumpah terkejut giler bace METRO 16/12/11.. memang aku istigfar je bila baca cerita tu.. APA NAK JADI dengan BANGSA MELAYU sekarang??? anak-anak muda yang BER”AGAMA” ISLAM!! Ni lah UMAT AKHIR ZAMAN… Ya ALLAH!! CEPAT-CEPAT laa BERTAUBAT!! NABI MUHAMMAD sangat risau akan umatnya sehingga berdepan dengan ajal pon BAGINDA mengucap ” UMMATI..UMMATI..UMMATI..” TIDAK CUKUPKAH ALLAH MENURUNKAN BALA kepada KAUM NABI LUT??? dalam METRO cakap LEBIH KURANG 30 000 GAY di MALAYSIA and lebih 30 KELAB GAY di SELURUH NEGERI di MALAYSIA…*LIDAH KELU tataw nak cakap ape =.=
Allah SWT berfirman:
“Dan (ingatlah kisah) Luth, ketika ia berkata kepada kaumnya: “Mengapa kamu mengerjakan perbuatan keji itu sedang kamu melihat(nya). Mengapa kamu mendatangi laki-laki untuk (memenuhi) nafsu(mu), bukan mendatangi wanita? Sebenarnya kamu adalah kaum yang tidak dapat mengetahui (akibat perbuatanmu).” (QS. an-Naml: 54-55)



“Maka tatkala datang azab Kami, Kami jadikan negeri kaum Luth itu yang di atas ke bawah (Kami balikkan), dan Kami hujani mereka dengan batu dari tanah yang terbakar dengan bertubi-tubi, yang diberi tanda oleh Tuhanmu, dan seksaan itu tiadalah jauh dari orang- orang yang lalim. ” (QS. Hud: 82-83)
SEGERALAH BERTAUBAT!! Sesungguhnya nabi pon melakukan dosa:
the Prophet SAW said: ” I am Prophet of Allah BUT I do not know what will be my end” – SAHIH BUKHARI

KASIHANI laa kedua-dua ibubapamu..SANGGUPKAH engkau melihat mereka dimasukkan ke dalam NERAKA JAHANAM kelak dek dosa yang engkau lakukan dan sebab mereka GAGAL mendidikmu menjadi anak yang soleh/solehah??


SUMBER : http://www.gilerkentang.com/gay-di-malaysia-mencecah-angka-5/

2 comments:

mulai sekarang kne hati2 memilih pasangan lelaki ^^)

mmg la org ckp cinta x memilih siapa,tp klau kaum sejenis pun...Mencucap la abang oii

Post a Comment