Friday, December 23, 2011

PEREMPUAN KENCING BERDIRI (18SX)


Kelakarpun ade, pelikpun ade...Pompuan kencing berdiri ? hihihi...

Biasanya kite tahu yang pompuan sejak azali lagi memang kencing duduk & aku xnak cite mengenai wangi ke x bau air kencing diorg tu, cume aku nak tanya pendapat u all semua, sesuai ke kaum hawa kencing berdiri ?

So kat bawah ni ade beberapa gambar yang menunjukkan student China mencuba tandas yang membolehkan mereka semua kencing berdiri tanpa ade rase malu dan segan.



Projek ini sebenarnya telah dilaksanakan pada bulan September tahun lepas di Shaanxi Normal Universitiy.Jika anda seorang wanita & mahu mencuba pee standing, blehlah membuat perkara tersebut di pusat2 serta megamall bandar2 besar China.Siap ade tandas unisex lg tu.

Kesimpulan yang bleh dibuat mengenai perkara ini, tak de masalah untuk seseorg pompuan itu kencing berdiri namun maybe diorg kan pompuan so tingkah laku serta adab nak kencing tu mestilah lebih bersopan dr laki.Kalau x, nanti diorg takut digelar sebagai pengkid plak,kan ?



Dalam Islam, kite sebenarnya digalakkan supaya kencing duduk tak kire laki atau pompuan.Kencing berdiri ni bercanggah dengan sopan dan etika yang mulia, di samping mengelakkan diri daripada percikannya. Namun jika air kencing itu tidak memercik dan dapat dipastikan tidak akan terkena pd diri kita, ia tidak menjadi masalah bagi kite yg gemar untuk kencing berdiri ni.

1 comments:

Wonderful, women can urinate standing up even without using devices. All you need is finger assistance. It is easy.

Post a Comment