Sunday, November 27, 2011

LIVE STREAMING MALAYSIA VS BAHRAIN KELAYAKAN BOLA SEPAK SUKAN OLIMPIK 2012 | SIARAN LANGSUNG MALAYSIA VS BAHRAIN KELAYAKAN OLIMPIK 2012


Live Streaming Malaysia vs Bahrain kelayakan bola sepak sukan olimpik 2012 | Siaran langsung Malaysia vs Bahrain kelayakan olimpik 2012

Malam Ni Malaysia Akan Menentang Bahrain, skuad kendalian Ong Kim Swee sekali lagi berhadapan misi sukar dalam saingan kelayakan Olimpik 2012 menentang Syria malam ini di Bukit Jalil.

Jurulatih skuad Olimpik Malaysia,Ong Kim Swee menganggap pemilihan Malaysia sebagai tuan rumah venue play-off sebagai motivasi terbaik buat mereka untuk berjuang menghidupkan peluang untuk Malaysia layak ke pusingan seterusnya apabila Malaysia vs Bahrain saingan kumpulan C malam esok di Stadium Bukit Jalil.

Bermain digelanggang sendiri sekali lagi seharusnya menjadi tonik semangat buat pemain2 skuad Olimpik negara. Setelah kepenatan menentang Indonesia dalam kempen Sukan Sea dan seterusnya menentang Syria 2 hari kemudian di Bukit Jalil..kali ini skuad negara seharusnya pulih dari kepenantan kepadatan jadual perlawanan.

Kim Swee seharusnya mencongak strategi terbaik dengan menjadikan pengalaman bertemu Syria tempoh hari sebagai panduan. Seharusnya Kim Swee sedar bahawa strategi dan taktik hantaran bola tinggi ketika menentang Syria adalah sesuatu yang tidak boleh dipraktikkan kerana kelebihan ketinggian pemain2 Syria.

“Kami memerlukan 3 mata kerana pasukan yang tewas akan tersingkir. Selain itu saya berharap jepun mampu menewaskan Syria bagi membolehkan jarak mata diantara tempat kedua dan ketiga tidak terlalu jauh” kata kim Swee selepas sesi latihan di Bukit Jalil.

Sekali lagi,para peminat2 dan penyokong skuad bolasepak negara diseru menbanjiri stadium Bukit Jalil bagi menggemuruhkan semangat skuad negara.Berbanding perlawanan menentang Syria tempoh hari dilangsungkan pada hari bekerja,kali ini perlawanan Malaysia vs Bahrain dijadualkan berlangsung pada hari Ahad jam 8.45 malam.

Ayuh! Harimau Muda..berjuanglah bagaikan perlawanan Akhir menentang Indonesia atau lebih baik dari itu bagi mencapai kemenangan yang diharapkan..Jangan lupa saksikan bersama-sama perlawanan Malaysia vs Bahrain malam ini.

Nantikan aksi2 menarik perlawanan Malaysia vs syria dalam perlawanan kelayakan olimpik 2012 malam ini jam 8.45 malam.

Waktu Perlawanan Malaysia vs Bahrain Bola sepak Sukan olimpik 2011 : 8.35 malam ini

Live Malaysia vs Bahrain Bola sepak Sukan olimpik 2012 : di tv1

Stadium Malaysia vs Bahrain Bola sepak Sukan olimpik 2012 : di stadium bukit jalil

Link Live Streaming Malaysia vs Bahrain kelayakan bola sepak sukan olimpik 2012 | Siaran langsung Malaysia lwn Bahrain kelayakan olimpik 2012

KLIK LIVE STREAMING - RTM TV1

http://www.rtm.gov.my/LiveStreamingTV1/

0 comments:

Post a Comment