Friday, December 30, 2011

NYARIS KEHILANGAN ZAKAR AKIBAT MELAKUKAN SEKS DI BANGKU BESI






Malam tadi di Hong Kong, pihak polis telah menerima panggilan yang membimbangkan dari seorang lelaki yang dalam kesusahan.

Xing, berusia 41 tahun lelaki, menelefon dari taman Lantian di tengah-tengah malam. Lelaki kesepian dan terganggu nampaknya menyangka ianya juga menyeronokkan untuk mempunyai hubungan seks dengan salah satu daripada keluli duduk atas bangku di sekitar taman.

Bangku mempunyai banyak lubang-lubang kecil di dalamnya, yang Xing gunakan untuk berusaha memuaskan nafsunya. Walau bagaimanapun, sebaik sahaja dia mula terangsang beliau mendapati bahawa beliau terperangkap dan tidak boleh mengeluarkan zakarnya keluar dari lubang kecil.

Dia panik dan memanggil pihak polis untuk membantu beliau.

Apabila pihak polis tiba mereka mendapati Xian terperangkap telungkup ke bawah di mana beliau telah terperangkap untuk beberapa lama.






Anda Mungkin Suka Tudung Kak Senduk!

Apabila doktor tiba di tempat kejadian, mereka cuba untuk melepaskan sedikit tekanan dengan mengeluarkan beberapa paun darah di zakarnya., tetapi zakar begitu bengkak bahawa mereka akhirnya perlu memotong bangku keseluruhan dan mengambil keterangan Xian, dengan Xian dikepilkan bersama, ke hospital

4 jam menyakitkan kemudian, Doktor akhirnya memisahkan zakar Xian dari bangku.

Doktor menyatakan bahawa jika dia telah terperangkap untuk satu jam lagi, mereka akan terpaksa mengeluarkan zakarnya.

Gamba Bogel Ker Nih!

Di Rogol Gambar Di Rakam!

Kisah Malam Pertama Panas!

0 comments:

Post a Comment